علی حق بین پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شمار تخت های روان پزشکی استان از 20 تخت به 60 تخت افزایش پیدا می کند.
وی افزود: با آغاز بهره برداری از بیمارستان 320 تخت خوابی امام حسن(ع) بجنورد، شرایط برای ارتقای خدمات به بیماران در حوزه روان پزشکی در بیمارستان امام رضا(ع) بهتر می شود و با انتقال بیماران به این بیمارستان، تخت های جدید در بیمارستان امام رضا(ع) برای این حوزه ایجاد می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون دو اتاق در بخش کودک بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران روانی اختصاص یافته است که ویژه خدمات رسانی به بیماران زیر 14 سال است.
حق بین گفت: بیماران بزرگ سال نیز تا زمان آغاز بهره برداری از بیمارستان 320 تخت خوابی امام حسن(ع) بجنورد، در بیمارستان ارتش خدمات روان پزشکی دریافت می کنند.
وی تصریح کرد: در این زمینه فضای فیزیکی از طرف ارتش در اختیار قرار گرفته است و نیروی پزشک نیز توسط این دانشگاه تامین می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی گفت: امید می رود با بهره برداری از بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، شرایط بهتری برای ارتقای خدمات رسانی به بیماران نیازمند خدمات روان پزشکی در بیمارستان امام رضا(ع) فراهم شود.

***همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7185/1744 خبرنگار: کبری علی آبادی * انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.