به گزارش ایرنا ، در این بیانیه با اشاره به اینکه امسال در حالی روز قدس را برگزار می کنیم که در غم از دست دادن شهدای عزیزمان حسین بنی اردلان و حسین جلالی راد شهدای حادثه تروریستی سوگواریم تصریح شده است که ضمن حضور در راهپیمایی این روز واعلاو انزجار ونفرت از جریان تکفیری و رژیم صهیونستی از تمامی عاشقان و علاقمندان به ادیان الهی از هر مذهب وسلوکی دعوت به حضور در این مراسم می نمائیم.
در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است ، برخود فرض می دانیم مراتب تقدیر وتشکر خود را از نماینده ولی فقیه و استاندار که با تدبیر خود در تعویض و تعدیل سخنران این روز گامی مهم در جهت وحدت و همدلی در این روز بر داشتند اعلام داریم .
متن ذیل کامل این بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس روز اسلام است. امام خمینی(ره)
ملت شریف و بزرگ خراسان شمالی:
امسال در حالی روز قدس را برگزار می کنیم که در غم از دست دادن شهدای عزیزمان حسین بنی اردلان و حسین جلالی راد شهدای حادثه تروریستی سوگواریم.
عجبا که امروز صهیونیست های متجاوز و تکفیری های متحجر همانند دو لبه قیچی، کیان مسلمانان را هدف قرار داده و اتحادی بنیادی میان خود به وجود آورده اند و دل همه پیروان ادیان توحیدی را سر شار از درد و اندوه ساخته‌اند ،
بدون شک موضوع فلسطین و قدس شریف پیوندی ناگسستنی با حقیقت تاریخ و حقوق اساسی انسان ها دارد و سرنوشت ملت فلسطین با سرنوشت همه پیروان ادیان توحیدی گره خورده است .
فلسطین محل تلاقی ادیان ابراهیمی و تمدن های جهانی است و صهیونیست ها کمر به نابودی میراث همه موحدان بسته اند.
و حتی به اراضی سایر کشور ها نیز چشم طمع دارند وشاهد این سخن آموزش و ترویج نقشه های ساختگی از جغرافیای جعلی اسرائیل است که بخش وسیعی از خاورمیانه را نشانه رفته ؛ وامروز با پیوند خود با جریان تکفیری کمر همت بر نابودی اسلام عزیز بسته است .
این مجمع روز قدس را فراتر از روز ملی دانسته و آن را روز اسلامی وجهانی می داند که فریاد مظلومیت مظاومین تاریخ را سر خواهد داد .
لذا ضمن حضور در راهپیمایی این روز واعلاو انزجار ونفرت از جریان تکفیری و رژیم صهیونستی از تمامی عاشقان و علاقه مندان به ادیان الهی از هر مذهب وسلوکی دعوت به حضور در این مراسم می نمائیم.
در همین جا برخود فرض میدانیم مراتب تقدیر وتشکر خود را از نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان حضرت ایه الله یعقوبی واستاندر معزز وخدوم وبصیر استان جناب اقای صالحی که با تدبیر خود در تعویض وتعدیل سخنران اینروز گامی مهم در جهت وحدت وهمدلی در اینروز بر داشتند اعلام داریم .
'مجمع نیروهای خط امام خراسان شمالی'
7184/1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.