به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، ایت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در دیدار با روحانیون مریوان افزود: اتحاد و نترسیدن تنها راه مبارزه با دشمنان است و دشمنان باید در همه جای دنیا از ما بترسند و احساس خطر کنند.
وی اظهار کرد: تکیه بر دشمن بیهوده است و تاریخ نشان داده که اینها به هیچ کس وفادار نبودند نمونه آن دولت مصدق و شاه پهلوی است و زمانیکه انقلاب ایران به پیروزی رسید، تمامی حامیان شاه از او فاصله گرفتند.
نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: ایران از هیچ تهدیدی نمی ترسد و یکی از افتخارات ملت ایران بعد از انقلاب این است که با تکیه بر داخل و توان بومی توانستیم به پیشرفت برسیم و در این مسیر از هیچ کسی کمک نگرفته ایم.
وی افزود: تحریم های دشمنان در همه ابعاد خصوصا حوزه موشکی و صنایع دفاعی بسیار سخت بود، اما یکی از بزرگترین افتخارات کشور ما این است تمامی مراحل ساخت و پرتاب ماهواره و موشک های نظامی در داخل انجام شده و حتی در برخی تکنولوژی ها از همه کشورهای توسعه یافته جلوتر هستیم.
آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه با بیان اینکه امروز امنیت خود را مدیون قرآن هستیم، اظهار کرد: در آیات متعدد قرآن به ما هشدار داده شده که دشمنان خواهان سختی و ایجاد مشکل برای مسلمانان هستند و برای رسیدن به اهداف خود از راههای مختلف اقدام می کنند.
وی افزود: هر ملتی که به قرآن تکیه کند به پیشرفت می رسد و یکی از دغدغه های رهبری این است که مواظب باشیم شتاب تحولات علمی کشور کم نشود.
نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین با اشاره به اینکه برکت تلاوت قرآن در زندگی و اهمیت آن در ماه رمضان چندین برابر است، گفت: به همه بشریت ثابت شده که هیچ کس نمی تواند آیه ای یا سوره ای مانند قرآن بیاورد.
وی بیان کرد: قرآن تبیان است و ویژگی های مشخصی دارد و پیشرفت های بشریت هر روز، ابعاد تازه ای از معجزه بودن قرآن را به اثبات می رساند.
آیت الله حسینی شاهرودی اظهار کرد: سلامت کامل در عمل به قرآن است و قرآن یک کتاب نظامی نیست اما فنون نظامی فراوانی در آن ذکر شده تا به امنیت کامل برسیم زیرا هر جا که به قرآن عمل کرده ایم پیروز بودیم.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عیدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.