به گزارش ایرنا، محمد قنبری پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته 30 درصد از مجوزهای سرمایه گذاری های خارجی کشور در خراسان شمالی صادر شده است گفت: در این استان نیز جذب سرمایه گذار خارجی به عنوان اولویت دارترین برنامه دولت روحانی، پیگیری می شود.
وی توسعه بخش های مختلف کشاورزی را از دیگر اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: ارتقای توان تولید در بخش کشاورزی و ارتقای بهره وری، توسعه اجرای سامانه های نوین آبیاری از برنامه هایی است که در زمینه رونق بخش کشاورزی پیگیری می شود.
قائم مقام ستاد مردمی دکترروحانی در خراسان شمالی همچنین توجه به روستاها را از دیگر برنامه های دکتر روحانی دانست و گفت: باید خدمات و توسعه در روستاها به حدی برسد که شاهد مهاجرت معکوس به روستا ها باشیم.
وی تصریح کرد: اگر خدمات در روستاها تقویت شود و مرم احساس کنند شرایط زندگی در روستاها بهتر شده است، به روستاها مهاجرت می کنند بنابراین باید با خدمات رسانی بهتر، افزایش درآمد و اشتغال زایی در روستاها شرایط برای ماندگاری روستایی در روستا فراهم شود.
قنبری گفت: روحانی در شرایط سخت این دولت را تحول گرفت به طوری که در این مدت مشغول آوار برداری بود و در این شرایط توانست شرایط خوب و مناسبی در زمینه های مختلف همچون تولید فراهم کند.
وی گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید وعده های غیرقابل انجام و غیرقابل اجرا بدهند زیرا نتیجه آن متهم شدن به فریب مردم و افکار است و در آینده در ذهنیت مردم تاثیرگذار خواهد بود و مردم را به نظام بدبین می کند.
قائم مقام ستاد مردمی روحانی در خراسان شمالی گفت: برای آگاهی رسانی از آنچه که واقعیت هست، تیم هایی به روستاها و مناطق روستایی اعزام شده اند و در روستاها اطلاع رسانی می کنند و به پاسخ گویی می پردازند.
قنبری اظهار کرد: تاثیر یارانه ای که داده می شود چقدر بوده؟ اگر قرار بود با یارانه، وضعیت زندگی بهبود یابد که الان باید مشکلی نداشتم، اما دیدیم که زندگی با یارانه بدتر شد و بهتر نشد. متاسفانه با گرانی نان، اقلام غذایی و افزایش قیمت ارز، دلار و ماشین آلات کشاورزی و خدمات درمانی و رفاهی روبه رو شدیم.
حسین قاسمی مشاور ارشد ستاد مردمی دکتر روحانی در خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی حاصل جان فشانی های مردم و شهدا و نتیجه رشادت های ایثارگران است گفت: خلاف کسانی که پشت نام شهدا پنهان می شوند و همه چیز را مصادره می کنند، جریان اصلاح طلبان مخالف این هستند که استفاده ابزاری از شهدا بشود و استفاده ابزاری از ولایت شود.
وی با تاکید بر اینکه به جمهوریت نظام و به حاکمیت قانون باور داریم افزود: هر که شهدا و ولایت را برای افکار کوتاه وشخصی مصادره کند مردود است زیرا شهدا و ولایت فقیه متعلق به تمام مردم وملت است.
مشاور ارشد ستاد مردمی دکتر روحانی در خراسان شمالی گفت: این که به اسم شهدا رای جمع کنند ظلم به نظام است.
وی افزود: خاورمیانه در آتش و خون می سوزد اما دشمن نتوانسته است در کشور ما ترقه هوا کند و این امنیت حاصل خون شهدا است بنابراین باید حافظ خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم.
وی بیان کرد: در قانون اساسی نیز به حاکمیت مردم بها داده شده است و تاکید می شود که مردم در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.
مشاور ارشد ستاد مردمی دکتر روحانی در خراسان شمالی تصریح کرد: اگر حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم برنده ایم چون به قطع طرفداران اصلاح و اعتدال بیشتر از جناح مقابل است.
وی افزود: ما می خواهیم مردم در انتخابات حضور حداکثر داشته باشند زیرا این مهم است که ملت چقدر پشتیبان دولت باشد، ما به دنبال حضور حداکثری مردم هستیم زیرا اعتقاد داریم نظم و امنیت را فقط همین حضور تضمین می کند و اگر مردم در صحنه نباشند هیچ کسی نمی تواند کمک کند.
وی تاکید کرد: شعار جناح مقابل همان شعار پوپولیسیت و همان رفتاری است که ذهن مردم را متوجه وعده های دروغ می کند.
مشاور ارشد ستاد مردمی دکتر روحانی در خراسان شمالی افزود: پول نفت و میزان مالیات مشخص است بنابراین یارانه 250 هزار تومانی و ایجاد 6 میلیون شغل نمی تواند عملی شود.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.