به گزارش ایرنا محمود مهرمحمدی روز چهارشنبه در نشست هیات امنایی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی با بیان اینکه راه اندازی دانشگاه فرهنگیان روی کاغذ و به صورت ضربتی انجام شد، اظهار کرد: هم اکنون فضاهای آموزشی دانشگاه های فرهنگیان کشور مناسب و استاندارد نیست.
وی افزود: باید مدیران و مسئولان با همکاری، تعاون، تعامل و مساعدت در استان ها برای مناسب کردن شرایط دانشگاه فرهنگیان تلاش کنند.
وی اظهار کرد: بیشتر فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان در مدارس برگزار می شود که این وضعیت در شان و منزلت دانشجویان و معلمان آینده نیست، باید اقدامات اساسی در این راستا انجام شود.
این مسئول با بیان اینکه شرایط دانشگاه فرهنگیان کشور را خوب ارزیابی نمی کنم افزود: برنامه ریزی شده است تا 10 سال آینده مشکلات کمبود فضاهای آموزشی، کمبود امکانات و تجهیزات و همچنین استاد برطرف شود که در این راستا همکاری و مساعدت همه سازمان ها را خواستار هستیم.
مهر محمدی بر توسعه کیفی مراکز تربیت معلم پردیس ها نیز تاکید کرد و گفت: باید کیفیت آموزش را در مراکز دانشگاهی بالا ببریم چرا که این دانشجویان معلمان و آینده سازان کشور هستند و مسئولیت مهم یعنی آموزش و تربیت دانش آموزا را بر عهده دارند.
وی همچنین بر توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و افزود: این بعد آموزشی در مراکز آموزشی به فراموشی سپرده نشود، هم اکنون باید اقداماتی انجام دهیم که نظام آموزشی در حوزه کیفیت تحول پیدا کند.
مهر محمدی تعاملات دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی با سایر دستگاه ها، سازمان ها و استانداری تاکید کرد و گفت: این تعامل، همکاری، مساعدت باید به عنوان یک الگو به سایر استان ها معرفی شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در کشور بودجه عمرانی ندارد افزود: اعتبارات این دانشگاه برای تجهیز و سایر موارد است، باید از منابع استانی و سایر موارد ساخت و ساز انجام شود، همان طور که در استان خراسان شمالی در این زمینه تاکنون اقداماتی انجام شده است.
3007 / 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.