به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این فرمانداری، علی محمدزاده در همایش بزرگداشت مقام معلم در دراین شهرستان اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که به ترویج دانش و بینش، همانند استاد شهید مطهری می پردازند.
وی با اشاره به دستاوردهای مهم دولت یازدهم از جمله برجام در کشور و منطقه و خدمات دولت در بخش های مختلف طی سالهای گذشته گفت: : درهمه بخش‌ها خدمات این دولت محسوس است و سعی دولت بر این بوده که با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زمینه توسعه را فراهم کند.
فرماندار گرمه با اشاره به دستاورد های دولت در شهرستان گرمه افزود: احداث نیروگاه بادی در منطقه مرغزار گرمه توسط شرکت آلمانی WPD با سرمایه گذاری 200 میلیون یورواز دستاوردهای برجام در شهرستان گرمه است .
محمد زاده گفت: پروژه سیستم‌های نوین آبیاری تحت‌ فشار روستای دشت ، پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور گرمه، سنگ سوراخ، چهار بانده کردن محور چمن بید به جنگل گلستان ،پروژه آب شرب شهرهای گرمه و ایور و روستاهای دهستان بالا دشت از چاه کرنخ و راه اندازی شهرک صنعتی شهید محمد زاده ازدیگر خدمات دولت تدبیر وامید در شهرستان گرمه است .
محمدزاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره برگزاری دو انتخابات مهم در 29 اردیبهشت از همه افراد جامعه خواست در انتخابات حضور فعال و باشکوهی داشته باشند.
وی از افرادی که در تریبون ها به صورت غیر قانونی برعلیه دولت سخنرانی می کنند گلایه کرد و افزود: برخی قصد دارند بین نظام جمهوری اسلامی ودولت تدبیر وامید فاصله بیاندازند.
شهرستان گرمه در 150 کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی استان به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.