حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: حدود نیمی از خانوارهای مشمول طرح حمایت غذایی در استان سبد غذایی خود را تحویل نگرفته‌اند.

وی افزود: مشمولان تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند از بن کارت‌های خود با مراجعه به فروشگاه‌های معین خرید کنند.

نوری درباره توزیع بسته‌های حمایت غذایی در سال جاری اظهار کرد: 56 هزار و 659 خانواده تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در استان از بهمن و اسفندماه سال گذشته شامل طرح بسته‌های امنیت غذایی قرار گرفتند که می‌توانند اقلام موردنیاز خود را از طریق هفت فروشگاه بزرگ کشور اعم از اسکان، رفاه و شهروند دریافت کند.

وی شارژ ریالی بن کارت‌های این افراد را بین 300 تا یک‌میلیون و صد هزار ریال برحسب نفرات خانوار اعلام کرد و افزود: به دلیل فرارسیدن ایام نوروز و ضعف اطلاع‌رسانی تنها 31 هزار و 544 خانوار که 56 درصد خانوارهای مشمول می‌شوند سبد کالای خود در اسفندماه دریافت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی درباره این موضوع که تکلیف افراد مراجعه نکرده چه می‌شود؟ گفت: معمولاً سه ماه فرصت برای استفاده از اعتبار کارت‌ها وجود دارد و افرادی که سبد خود را دریافت نکردند تا پایان اردیبهشت مهلت‌دارند.

نوری خاطرنشان کرد: اما اگر تعدادی کارت آن‌ها گم‌شده و یا سوخته باشد هم جای نگرانی نیست و مبالغ روی کارت جدید آن‌ها شارژ می‌شود و به‌محض صدور کارت‌های جدید می‌توانند به فروشگاه‌ها مراجعه و سبد کالای خود را دریافت کنند و نگران این نباشند که فرصت دریافت سبد غذایی خود را از دست‌داده‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625756
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.