به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛محمد تقی ایرانی سه شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار کرد: با در دستور کار قرار گرفتن مجمع ملی سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دنبال راه اندازی این مجمع در سطح استان هستیم تا بتوانیم بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان را ساماندهی کنیم.
وی افزود: باید نقشه راهی به عنوان سند توسعه سلامت استان تصویب شود تا در کنار برنامه های توسعه بتوانیم مشکلات این حوزه را کاهش دهیم.
ایرانی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه افتتاح دو پروژه مهم حوزه بهداشت و درمان استان یعنی به بهره برداری رسیدن بیمارستان های بجنورد و شیروان هستیم، می توان این اقدام بزرگ و ارزشمند را یک نوع کار انقلابی و جهادی دانست آنهم در شرایطی که بسیاری از پروژه های کشور به کندی پیشرفت دارند.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این دو بیمارستان می توانیم در قالب یک شاخص بسیار ارزشمند به ارتقای جایگاه این استان در سطح کشور کمک نماییم.
ایرانی تصریح کرد: در سال گذشته که مزین به نام اقتصاد مقاومتی بود توانستیم برنامه های خود را برمبنای تولید و اشتغال و در جهت توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغال قرار دهیم و در سالجاری نیز با دنبال کردن این اهداف باید به اشتغال پایدار دست یابیم.
ایرانی در ادامه افزود:ایستادن استان خراسان شمالی در جایگاه نخست کشور در بخش صدور مجوزهای سرمایه گذاری می تواند بهترین اقدام در جهت دستیابی به موضوع تولید و اشتغال باشد که این اتفاق نوید خوبی برای فعالیت های تیم دولت و استانداری خراسان شمالی در راستای اهداف اشتغال پایدار است.
وی با بیان این نکته که جایگاه ارزشمندی در بحث سلامت و امنیت غذایی داریم، اظهار داشت: به رغم وجود تهدیدات جدی در سطح دنیا به ویژه در بخش مواد غذایی باید با ارایه نقشه و سند سلامت بتوانیم از این موضوع محافظت و مدیریت کنیم.
**********************************************************************
همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.https://t.me/irnaBOJ
17447189/خبرنگار بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.