به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا صالحی صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو اظهار داشت: حضور در انتخابات یک امر معنوی است و با مشارکت حداکثری و حفظ قانون مداری در روز 29 اردیبهشت‌ماه جاری حماسه‌ای دیگر رقم خواهیم زد.

وی گفت: تمام عوامل اعم از اعضای هیئت اجرایی و کاندیداها باید در چهارچوب مقررات و قوانین حرکت کنند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم طاغوت برای نابودی ارزش‌های اسلامی و نابودی ارتش تلاش می‌کرد، در آن زمان نیروی ارتش در شرایط حساسی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی به مردم پیوست و با این کار استقرار نظام اسلامی تسریع شد.

صالحی افزود: این نخستین حرکت ارتش بود و بعدازآن وقتی گروهک‌های مختلف برای ایجاد درگیری‌ها تلاش می‌کردند که در آن زمان ارتش همراه در نقطه‌نقطه میهن با توانمندی و حضور فعال از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کرد.

وی گفت: امام راحل پس از پیام تاریخی 28 فروردین‌ماه سال 1357 به نیروی ارتش دستور داد روز 29 فروردین با تمام توان به خیابان بیاید و رژه بدهد و امروز شاهد تکرار این روز تاریخی هستیم و روزبه‌روز شاهد اقتدار و قوت نیروی مسلح کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: دکترین ما دکترین دفاعی است و برای دفاع از نظام اسلامی و دفاع از عزت، شرف و اقتدار کشور توان دفاعی خود را بالا می‌بریم و از دشمن نمی‌هراسیم و نیروی مسلح ما نشان داده است که همواره برای حفظ امنیت، اقتدار و دفاع از حقوق ملت گام برداشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620810
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.