به گزارش ایرنا ، علی اکبر محبی پنجشنبه در جلسه هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان جاجرم با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند گفت : تمامی دولت مردان تلاش می کنند تا انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار شود وهمه باید بکوشیم فضایی امن و اعتماد مدار در جهت برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شهرستان جاجرم فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری جاجرم وی بیان اینکه انتخابات ، بزرگترین پروژه دموکراسی و مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد به نقش ویژه انتخابات بر جریانات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سطح جامعه اشاره کرد.
مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت : برخی افراد و گروه ها به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در بین اقشار مختلف جامعه بوده و خواهان کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در عرصه انتخابات می باشند، لذا تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید با همکاری و تعامل تلاش کنند بسترهای مورد نیاز برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم نماییم تا با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی شکوهمند ، بار دیگر موجبات سرافرازی ، غرور و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین المللی را فراهم کنیم.
وی همچنین با تاکید بر اهمیت بی طرفی و اجرای دقیق قانون از سوی اعضای هیات اجرایی تصریح کرد : اعضای هیات اجرایی باید افرادی قانونمند و بی طرف باشند و امانتداری و رازداری را در تمام مراحل انتخابات مد نظر قرار دهند.
به گزارش ایرنا ، هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان جاجرم به ریاست دکتر فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، با حضور اعضای اداری (دادستان، رئیس ثبت احوال )، معتمدین ، اعضای هیئت نظارت و اعضای ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد.
در ادامه این جلسه پس از رای گیری از بین 30 نفر از معتمدین سطح شهرستان که به جلسه دعوت شده بودند، 9 نفر از معتمدین به عنوان عضو اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات شهرستان جاجرم انتخاب شدند.
7184/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.