مراد یگانه اظهار کرد: خلق حماسه بزرگ سیاسی با مشارکت حداکثری مردم،برگزاری سالم و امانت داری آرای مردم از اولویت های دولت دکتر روحانی در این عرصه مهم می باشد.
وی انتخابات را یک آزمون برای تقویت و قدرت نظام و همبستگی مردم و حاکمیت برشمرد و از دستگاه های اجرایی خواست از امکانات اداری علیه یا له هیچ کاندیدی استفاده نکنند .
وی تصریح کرد: در این راستا بدون اغماض با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.
فرماند ار چرداول همچنین بات ذکر اینکه برنامه های اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های مرتبط با آن تنها مسیر شکوفایی اقتصادی کشور است خاطر نشان کرد: اکثر کارشناسان اقتصادی به این نتیجه رسیده اند که دولت یازدهم با تمام توان و قوا شعار سال و تحقق آن را عمیقا و قلبا پذیرفته است و گام های بلند و موثری در این راه برداشته است که مردم آن را لمس می کنند.
یگانه تاکید کرد: دولت یازدهم در سال گذشته تحقق اقتصاد مقاومتی را در عمل و اقدام به اثبات رسانده تا جاییکه با اعطای تسهیلات زمینه ورود 24 هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه اقتصاد کشور و اشتغالزایی 700 هزار نفر شغل را فراهم کرد که این خود نمونه ای بارز و ملموس از حرکت دولت بر مسیر اقتصاد مقاومتی می باشد.
فرماندار چرداول اظهار داشت: سرمایه گذاری از الزامات مهم اشتغال و تولید و مهمترین رکن سرمایه گذاری امنیت است که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید زمینه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی به وفور فراهم شده که شاهد حضورو سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی در اقصی نقاط مختلف کشور در تمام حوزه ها هستیم.
وی همچنین گرامیداشت مرحوم علی شا خان حیدری زادی در قالب برگزاری ششمین همایش تجلیل از چهره های فاخر استان یک فرصت برای چرداول دانست و گفت: این همایش در واقع تجلیل از فرهنگ، ادب و هنر و گامی مثبت برای اعتلای نام استان و شهرستان چرداول است.
فرماندار افزود: از همه ارگان های دولتی و بویژه 5 شهرداری تابع شهرستان می خواهیم در برگزاری آبرومند و با شکوه این همایش همکاری داشته باشند.
ایجاد امنیت همایش، حضور دانشجویان دانشگاه های شهرستان، تبلیغات محیطی توسط شهرداری ها و حضور دستگاه های خدماتی از مهمترین خواسته های فرماندار برایبرگزاری همایش شاعر نامدار کرد زبان مرحوم علیشاخان حیدری زادی در 30 فروردین بود.
*** اعضای هیات اجرایی بدره معرفی شدند
ایلام – ایرنا- فرماندار بدره گفت :مطابق دستور وزارت کشور مبنی بر شروع روند انتخابات ریاست جمهوری ،انتخاب اعضای هیات اجرایی این شهرستان روز چهارشنبه انجام شد.
سیروس مرادحاصلی به خبرنگار ایرنا گفت: مطابق قانون تعداد 30 نفر از معتمدین محلی به جلسه دعوت شدند که در رای گیری بین مدعوین 9 نفر به عنوان عضو اصلی و 5 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
وی اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مظاهر نوین دموکراسی ومردم سالاری دینی بین مردم نهادینه شده است و مشارکت بسیار بالایی در تمام بخش های آن وجود دارد.
مرادحاصلی افزود:قانون گرایی کامل ،رعایت امانت و بی طرفی برای صیانت از رای مردم وظیفه کلیه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان است که باید این موارد را رعایت نمایند.
به گزارش ایرنا ،9نفر اصلی و 5 نفر علی البدل اعضای هیات های اجرایی شهرستان بدره و بخش هندمینی با انتخابات بین معتمدین مشخص شده و کار خود را آغاز نمودند.
بدره مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال 1395 دارای 4هزار و311 خانوار و15 هزار و614 نفر جمعیت است که از این تعداد4 هزار و 278 نفر شهری و 11 هزارو336 نفر روستایی هستند
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و در تیرماه سال 1392 از بخش به شهرستان ارتقا یافت که هم اکنون دارای دو بخش مرکزی و هندمینی است.
خبرنگار: رضا آزادی / ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7176/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.