فرماندار ویژه شهرستان ری روز چهارشنبه در این دیدار که در دفتر امام جمعه شهرستان ری برگزار شد گفت: مسئولان و مدیران شهرستان ری با تمام کاستی ها و کمبودهای اعتباری با کار و تلاش مضاعف به دنبال تحقق سیاست های دولت در جهت رفاه مردم بوده اند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اند.
هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه همدلی، همراهی و همزبانی خوبی بین مردم و مسئولان شهرستان ری پدید آمده است خاطر نشان کرد: ائمه جمعه بخش های مختلف شهرستان ری با راهنمایی های سازنده مسئولان شهری را به انجام هر چه بهتر وظایف خود ترغیب کرده اند و از سوی دیگر با ارتباط موثری که با اقشار مختلف مردم دارند آنان را از فعالیت های صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی آگاه نموده اند.
وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال جاری اشاره و تاکید کرد: تمام مسئولان و ائمه جمعه بخش های مختلف شهرستان ری باید با ایجاد شور و اشتیاق در میان مردم آنان را به شرکت حداکثری در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ترغیب کنند چرا که انتخابات شوراها موجب توسعه بخش های مختلف شهرستان و انتخابات ریاست جمهوری باعث تعیین سرنوشت کشور می شود.
جمالی پور ادامه داد: مردم با شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می توانند این اتفاق سیاسی بزرگ کشور را به جشن ملی تبدیل و امیدهای واهی و نقشه های شوم دشمنان نظام را برآب کنند.
وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های اقتصادی کشور و شهرستان در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب بسیج شده اند افزود: دولت در طول دو سال گذشته در تمام بخش ها اجرایی و اقتصادی در جهت رفع مشکلات مردم، ایجاد تولید، اشتغال، از بین بردن رکود و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام برداشته است ولی چون مقوله اقتصاد مقاومتی چند وجهی است نیاز به حضور و مشارکت مردم و نخبگان نیز در این میان احساس می شود.
امام جمعه شهرری در ادامه این دیدار با بیان اینکه در سطح شهرستان ری همدلی و همزبانی خوبی میان مردم و مسئولان برقرار است عنوان داشت: خوشبختانه با فعالیت های صورت گرفته از طرف فرمانداری و سایر دستگاه های دولتی امروز شاهد کمترین دغدغه و مشکل در اداره امور شهر و شهرستان هستیم.
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی ادامه داد: وقتی هدف مسئولان شهری رفع نواقص، توسعه شهرستان و باز کردن گره مردم باشد ضمن اینکه خداوند آنان را در انجام امور کمک خواهد کرد مردم نیز مشکلات مسئولان را درک خواهند نمود و آنان را در جهت هر چه بهتر انجام دادن وظایفشان کمک خواهند کرد.
وی در ادامه به شعار ابلاغی رهبر معظم انقلاب برای سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: تمام مدیران و مسئولان شهرستان ری در انجام وظایف خود باید تحقق سیاست های شعار سال را در دستور کار خود قرار دهند تا کشور از شرایط فعلی به حالت مطلوب تبدیل شود.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.