سرهنگ علیرضا حسین زاده دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون تردد در همه محورهای خراسان شمالی عادی و روان است و در گردنه های جوزگ ،امین الله و اسدلی بارش برف ، در ارتفاعات مه آلود و سایر محورها بارش باران که از بعد از ظهر در استان آغاز شده ادامه دارد .
وی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی گفت: هم اکنون حجم ترافیک در محورهای استان کاهش یافته و تردد در محورهای استان عادی است .
مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی نیز دوشنبه شب وضعیت جوی محورهای ارتباطی استان را تمام ابری اعلام کرد و افزود: در محور بجنورد -اسفراین در گردنه اسدلی بارش برف و درمحورهای بجنورد -آشخانه در گردنه امین الله ،آشخانه به چمن بید و محور بجنورد به شیروان و فاروج بارش باران می باشد .
این مرکز با بیان اینکه گردنه ها و ارتفاعات استان نیز مه آلود است توصیه کرد: رانندگان از ترددهای غیر ضروری در شب در محورهای استان خودداری کنند و در صورت تردد حتما به زنجیر چرخ مجهز باشند .
اداره هواشناسی خراسان شمالی نیز تا روز سه شنبه بر ا ی استان بارش ها و کاهش دما پیش بینی کرده است .
استان خراسان شمالی با بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه کوهستانی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع شده است که سالانه شاهد عبور مسافران نوروزی از این مسیر است.
1744/7189 خبرنگار : بتول صارمی علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.