به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، در این پیام آمده است: یوم الله دوازدهم فروردین فصل تجدید خاطرات عبرت آموز و وحدت آفرین ملت شجاع و بیدار ایران در دوران افتخارآمیز نهضت اسلامی و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر کشور است.
در این بیانیه تاکید شده است: بدون تردید این روز، روز وحدت ملی ایرانیان، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود، روز تثبیت انقلاب اسلامی و روز تجلی حکومت عدل الهی است و مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و در یک همه پرسی فراگیر و تاریخی با تصمیم قاطع و اکثریت 98.2 درصد به استقرار نظام جمهوری اسلامی رأی 'آری' دادند و وحدت ملی و یکپارچگی و انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.
در این بیانیه آمده است: امروز نیز ملت بزرگ ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و با عزم و اراده ای استوار و همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه‌های دولتمردان نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمامی توطئه‌های زورگویان جهان ایستاده و به رغم دشمنی‌های استکبار، روز به روز به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته‌اند.
این بیانیه افزوده است: امید می رود مردم در 29 اردیبهشت ماه با حضور باشکوه خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با خلق حماسه ای دیگر پشتیبانی همیشگی خود را از نظام جمهوری اسلامی به جهانیان نشان دهند.
دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در بیانیه ای، 12 فروردین را گرامی داشته است.
در این بیانیه آمده است: 12 فروردین ماه، آغاز حقیقتی است که سرچشمه اش را می توان از میان آرامش قلب های مردمی یافت که قدرتمندانه و متکی به اراده راسخ مقابل سلطه گران ایستادند و مفهوم الهی ولایت و ولایتمداری را در تاریخ معاصر ثبت کردند.
این بیانیه افزوده است: 12 فروردین، فرهنگ لغت ظلم ستیزی، استقلال و دموکراسی در انتخاب است و انتخاب حداکثری نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ مردم گرایی دینی و حق انتخاب را به منصه ظهور رساند.
در این بیانیه تاکید شده است: با گذشت سی و هفت سال از آن روز تاریخی و درخشش صندوق ها با اتخاذ آری بی نظیر به جمهوری اسلامی، همچنان ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمامی برهه ها در برابر ظلم استکبار ایستاده اند و هر بار با انتخاب درست و با اراده ای راسخ نشان دادند که خود سرنوشت روشن و آزاد خود را رقم می زنند.
در این بیانیه آمده است: اکنون و در آستانه فرا رسیدن 12 فروردینی دیگر، بدون شک آن اراده آهنین همچنان پا برجاست و در مسیر سازندگی و ارتقاء و تولید فرهنگی و مذهبی، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی، ثبت حماسه های دیگر و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر (عج) و برپایی جامعه متحد و اسلامی و عدالت در سراسر جهان تلاش ها بیشتر و بیشتر خواهد شد.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.