به گزارش ایرنا مجتبی اطمینان یکشنبه در کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شیروان با اشاره به 30 کمیته برای ستاد دهه فجر در شیروان اظهار کرد: بیشترکمیته های دهه فجر با رویکرد فرهنگی برنامه های خود را دنبال می کنند که بایستی در چنین مناسبت هایی به این سمت برویم و از ظرفیت های مردمی استفاده کنیم.
وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت دستگاه ها در اجرای برنامه های فرهنگی هنری گفت: این امر مشارکت انجمن های فرهنگی هنری را می طلبد که باید اقدام به تهیه روز شمار برنامه های فرهنگی هنری شود.
اطمینان با بیان اینکه باید با بهره گیری از ظرفیت های مردمی بتوانیم برنامه های فرهنگی هنری خوبی اجرا کنیم افزود: دهه فجر فرصت خوبی است تا نمایشگاه دستاوردها و تولید آموزشگاه های آزاد را برگزار کنیم.
دبیر کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شیروان با اشاره به شهید محمدرضا امانی تنها شهید رسانه این استان گفت: اسم و نقش ایشان باید پر رنگ تر شود و برخی از برنامه ها را در ایام دهه فجر در مجتمع فرهنگی هنری شهید امانی که به نام ایشان نامگذاری شده است برگزار خواهیم کرد.
اجرای شب شعر، جنگ شادی، اجرای موسیقی مقامی، برپایی نمایشگاه و برگزاری غرفه های فرهنگی و هنری از جمله برنامه های اجرایی برای ایام دهه فجر بود که توسط اعضای حاضر اعلام شد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.