یک نیکوکار تهرانی حمایت از هزار یتیم این استان را برعهده گرفته و ماهانه ۷۵۰ میلیون ریال به ‌حساب آنان واریز می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: یک نیکوکار تهرانی حمایت از هزار یتیم این استان را برعهده گرفته و ماهانه ۷۵۰ میلیون ریال به ‌حساب آنان واریز می‌کند.

به گزارش جماران، مجید الهی راد روز پنجشنبه با اشاره به فعالیت‌های طرح اکرام ایتام در استان تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۱ هزار حامی فعال نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۷۰۰ کودک یتیم در حمایت این نهاد هستند، خاطرنشان کرد: امسال حامیان ۸۰ میلیارد ریال به ایتام کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به نحوه ثبت‌نام حامیان ایتام و محسنین گفت: افراد نیکوکار می‌توانند،  از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۸ اقدام کرده و یا با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ تماس بگیرند و همچنین با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir در این کار نیکو سهیم شوند.

وی با بیان اینکه سقفی برای کمک های نیکوکارانه وجود ندارد، افزود: حداقل کمک ماهانه هر حامی ۲۰۰ هزار ریال است و هر حامی می‌تواند یک یا چند یتیم را زیر حمایت خود بگیرد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

الهی راد بابیان اینکه مبالغ پرداختی حامیان مستقیم به‌حساب ایتام و کودکان محسنین واریز می‌شود، گفت: سال گذشته ۲۲۵ میلیارد ریال از طرف حامیان به‌حساب ایتام و کودکان محسنین استان واریز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.