بخشدار مرکزی شیروان در حاشیه این طرح ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا عملیات ساخت سالن ورزشی روستای رزمغان و زمین چمن ورزشی روستای مشهد طرقی با پنج میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

سیده زینب جهان مطاع گفت: همچنین سالن ورزشی چندمنظوره روستای مشهد طرقی با ۶۰۰ متر مربع مساحت و هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح شد تا پس از پایان ویروس کرونا، اهالی روستا از آن استفاده کنند.

وی افزود: در بخش بنیاد مسکن آسفالت معابر، سنگ فرش و بازگشایی روستای ملاباقر، افتتاح بازگشایی معابر روستای مشهد طرقی علیا و سفلی با هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال، دکل و ساختمان اینترنت دیجیتال با ۶ میلیارد ریال و پارک  این روستا با ۱.۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی شیروان آسفالت روستای رضا آباد غربی و زوارم، سنگ فرش و معابر روستای اسلام آباد، بازگشایی و تعریض جاده اصلی روستای چلو، بازگشایی ۱۲ هزار متر از معابر روستای پیرشهید و جابجایی تیرهای برق را از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده امروز در بخش مرکزی عنوان کرد.

به گفته وی با افتتاح و کلنگ زنی طرح های مزبور در بخش مرکزی این شهرستان، ۳ هزار خانوار مشتمل بر بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت از خدمات آن برخوردار شده یا می شوند.

بخش مرکزی شیروان با وسعت دو هزار و ۹۵ کیلومتر مربع، ۸۰ روستا، ۱۰ آبادی با جمعیت زیر ۲۰ خانوار دارد و در مجموع ۴۵ هزار و ۴۵۰ نفر شامل ۱۱ هزار و ۶۰ خانوار در این بخش سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.