به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسم شب‌های قدر، اظهار کرد: با عنایات مقام معظم رهبری که به مسؤولان فرمودند راهکاری پیدا کنند تا مردم به‌ویژه در ایام شب قدر بتوانند در اماکن مذهبی حضور پیدا کنند، تصمیم بر این شد تا در مرکز استان خراسان شمالی در هشت نقطه تجمع شب قدر با رعایت تمام شرایط و اصول بهداشتی که مسؤولان امر اعلام می‌کنند، برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: این هشت نقطه شامل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد، حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر (ع)، گلزار شهدای گمنام، مسجد شهرک شاهد، مسجد انقلاب، مسجد امام رضا (ع) و مسجد گلستان شهر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: از کسانی که کسالت یا سن بالایی دارند می‌خواهیم در این اماکن حضور نیافته و از پای تلویزیون از مراسم که به‌صورت زنده پخش می‌شود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این مراسم و اماکن فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود، گفت: برای شرکت در مراسم احیای شب‌های قدر در این اماکن باید قرآن و جانماز به‌صورت شخصی آورده شود و مراسم قرآن به سر با استفاده از قرآن‌های شخصی برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: تلاش کنیم با همکاری و همراهی یکدیگر، از فیوضات شب‌های قدر با رعایت تمام دستورات و پروتکل‌های بهداشتی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.