سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه در بخش های ثلث، نستعلیق، شکسته نستعلیق و تحریری برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس در رشته نستعلیق توحید صادقی  از بجنورد و محسن جاوید از اسفراین به طور مشترک دوم و حمید مقدادی و حسین ارجمندی از اسفراین به طور مشترک سوم  و حسین شیردل از بجنورد رتبه شایسته قدردانی را به خود اختصاص دادند.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین در رشته ثلث، قربان گواهی با کسب رتبه دوم از اسفراین، حسین شیردل و سید علی وکیلی به طور مشترک رتبه سوم را دریافت کردند.

وی افزود: هیات داوران اثر علی غلامی  و فاطمه رجبی از بجنورد را نیز به طور مشترک مقام دوم و حمید مقدادی رتبه سوم و اثر هادی کمالی را به عنوان شایسته قدردانی اعلام کرد.

حیدری اظهار داشت: برگزیدگان رشته تحریری نیز محمد جوکار، محمود محمدنیا، حمید مقدادی، طیبه عصمتی  و علی غلامی از بجنورد اعلام شدند.

وی یادآور شد: داوری بخش ثلت توسط استاد جواد خوران، نستعلیق و تحریری عباسعلی تیمورزاده و حسین رضایی و در بخش شکسته نستعلیق  رضا خرمی بر عهده داشتند.

مسابقه استانی خوشنویسی در خانه "مشق مهربانی" با هدف غنی سازی اوقات فراغت علاقه‌مندان و فعالان خوشنویسی استان با مشارکت انحمن خوشنویسان شعبه بجنورد و همکاری معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار و برترین های این مسابقه اعلام شد.

فقط در انجمن خوشنویسان بجنورد تعداد ۴۰ نفر از اساتید ممتاز و فوق ممتاز عضویت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.