محمدعلی شجاعی با تبریک روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: شروع انقلاب اسلامی و ادامه آن با مردم بوده است و در ۴ دهه گذشته مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی به واسطه حضور و قدرت مردم امکان پذیر شد.

وی  ادامه داد: با اینکه روز به روز فشارها از سوی دشمنان بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شد اما قدرت و حضور مردم نیز در این سال ها افزایش یافت و به رغم تمامی مشکلات و سختی ها پایمردی و در کنار مقام معظم رهبری بودن آنان بیشتر شد.

وی گفت: عنصری که کل دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دچار مشکل کرده همین قدرت وابسته به مردم است که تحریم های اقتصادی و  مشکلات نظامی بر آن اثر نمی گذارد و با افزایش فشارها از سوی دشمنان توان و انسجام مردمی افزایش می یابد.

شجاعی با بیان اینکه این انسجام مردمی در تمامی بخش های نظام و به ویژه در ارتش قابل مشاهده است، افزود: قبل از انقلاب ارتش برای نگهداری رژیم بود و ریشه مردمی نداشت که به راحتی سلاح ها را کنار می گذاشت و شکست می خورد اما امروز پایه گذاری ارتش جمهوری اسلامی مردم است و خدمات زیادی در طول جنگ و بعد از آن ارائه کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.