حجت الاسلام سید خلیل حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور میلیونی و معنادار راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامهای مهمی با خود داشت که یکی از این پیامها به دشمنان بود که توطئه ها و تلاش های آنان برای کمرنگ کردن حضور مردم هیچ تاثیری در عزم و اراده ملت ما ندارد.

وی با بیان اینکه پیام دیگر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود:  مسولان عزیز قدر این مردم شریف، نجیب و از خود گذشته را بدانید، اکنون نوبت شماست که در خدمت به مردم لحظه ای کوتاهی نکنید و از این فرصتی که خداوند به شما داده به خوبی استفاده کنید. 

امام جمعه موقت زاهدان گفت: مهمترین پیام این حرکت توفنده و عظیم مردم به رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بود که رهبر عزیز شما تنها نیستید و ما لحظه ای شما را تنها نخواهیم گذاشت و همواره گوش به فرمان شما تا آخر ایستاده ایم.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: دشمن با تبلیغات گسترده می خواهد دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهد در صورتی که ما در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و نظامی پیشرفت های بسیار زیادی داشته ایم.

وی افزود: با وجود تحمیل جنگ هشت ساله ملت ایران یک تنه در مقابل بیش از دهها کشور که به طور مستقیم و غیر مستقیم از صدام حمایت می کردند، ایستاد و اکنون نیز با وجود اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی که حتی از تهیه دارو و تجهیزات پزشکی جلوگیری می کنند، پیشرفت های بسیار زیادی بدست آورده است.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: در بحث انتخابات پیام رهبر معظم انقلاب این است که شرکت در انتخابات هم یک تکلیف و هم یک حق است یعنی هر کس که شرایط شرکت در انتخابات را دارد واجب شرعی است که در انتخابات شرکت کند و در واقع شرکت در انتخابات باید برای رضای خدا باشد. 

وی افزود: دشمنان تلاش زیادی کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما به حول و قوه الهی ملت ایران در انتخابات حضور با شکوهی خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که دین باور باشند و آنچه در توانایی داشته باشند به پای مردم بریزند.

وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: زن مسلمان نقش بی بدیلی در جامعه اسلامی دارد به طوری که در شکل گیری شخصیت هر انسانی نقش مادر بسیار چشمگیر و جدی است ، هر مادری نمی تواند تربیت کننده حسن(ع) و حسین(ع) باشد و هر مادری نمی تواند تربیت کننده انسانهای بزرگی چون شهدا باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.