سید عبدالمجید نژاد صفوی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده و استفاده از ماشین آلات شرکت‌های راه‌سازی طرف قرار داد با شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انشاالله بزودی نسبت به بازگشایی بزرگراه مذکور و برقراری ترافیک این محور اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جلسه روز دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹ در دفتر فنی استانداری با حضور ادارات ذی‌ربط تصمیمات لازم جهت تسریع در برقراری ارتباط و هم چنین بررسی جامع از طرف مشاور طرح در خصوص چگونگی بروز نشست جاده و همچنین ارائه طرح بازسازی و تثبیت ترانشه‌های محدوده رانش جهت جلوگیری از بروز حوادث مشابه در آن محدوده از بزرگراه اتخاذ شد.

نژاد صفوی افزود: بازدیدهای دو روز اخیر از محل فرو نشست و هم چنین محور قدیم بجنورد به سمت آشخانه از محدوده روستای بدرانلو، منجر به اتخاذ تمهیدات لازم جهت افزایش ایمنی در محور از جمله افزایش علائم هشداردهنده، آشکار سازی و خط کشی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: در بازسازی نقاط حادثه دیده ماشین آلات زیادی از طرف پیمانکاران طرف قرار داد شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان راهداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشارکت داشتند، که از زحمات این عزیزان قدردانی می‌شود.

به دلیل باش‌های گسترده چند روز گذشته و رانش زمین، محور بجنورد به آشخانه مسدود شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.