به گزارش ایرنا معاون راه و شهرسازی روز چهارشنبه در جریان این بازدید اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد ردیف های اعتباری برای محورهای ارتباطی ملایر از سمت توره، همدان و ملایر به آورزمان و نهاوند اختصاص پیدا کند.
خیرالله خادمی با بیان اینکه برای این محورها ردیف اعتباری داریم ابراز امیدواری کرد: با بازدید امروز بتوانیم روند اجرایی این طرح ها بویژه چهارخطه ملایر به آورزمان و نهاوند و احداث باند دوم این محدوده و تبدیل آنها به بزرگراه را سرعت بخشیم.
وی بیان کرد: در این سفر برخی نقاط که نیاز به بازدید داشت مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی ورودی برخی روستاهای این شهرستان تصمیم هایی اتخاذ شد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: در بخش های دیگری همچون راهداری و روکش آسفالت نیز تمامی موارد جمع بندی شد و اطلاعات لازم به معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منتقل می شود تا پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد.
خادمی گفت: در سه محور متنهی به ملایر طرح های بزرگراهی در حال انجام است و برای چهارخطه ملایر به آورزمان و نهاوند نیز امسال ردیف اعتباری آن مصوب شده است که امیدواریم هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز در این بازدید بیان کرد: با توجه به اینکه محور ملایر به آورزمان و نهاوند حادثه خیزترین و پرترددترین محورهای ارتباطی این شهرستان است، در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی بر اجرا و تکمیل چهارخطه این مسیر تاکید شد.
باب الله فتحی افزود: این مسیر محل تردد زائران اربعین حسینی به کربلا است و به زودی به طور رسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث این محور چهار خطه آغاز می شود.
وی یادآور شد: 22 کیلومتر از مسیر چهارخطه ملایر به آورزمان و نهاوند به سمت ملایر پیمان سپاری شده است و از امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن آغاز شد.
فرماندار ویژه ملایر گفت: همچنین در این سفر بر آسفالت راه روستایی 6 روستای ملایر تاکید شد که با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای آن قطعی شد و در آینده مابقی روستاهای زیر 20 خانوار نیز مشمول این طرح می شوند.
فتحی تکمیل مسیر ملایر به توره را یکی از اولویت ها دانست و افزود: چند کیلومتر از چهارخطه این مسیر به دلیل مطالبات معارضان و مالکان این محور باقی مانده است که طبق قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد اعتبار مورد نیاز برای حل این مشکل پرداخت و طی یکی دو ماه آینده طرح احداث چهارخطه انجام شود.
وی اظهار داشت: برای احداث میدان در محور جوکار به تویسرکان در محدوده روستای حسین آباد شاملو نیز قول مساعد برای پرداخت اعتبارات لازم داده شد.
به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه «خیرالله خادمی» معاون وزیر راه و شهرسازی از محورهای ارتباطی ملایر به توره، جوکار به تویسرکان در محدوده روستای «حسین آباد شاملو» و محور ملایر به آورزمان و نهاوند بازدید کرد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.