ولی الله حیاتی روز شنبه در نشست کارگروه اقتصادی و زیربنایی مدیریت کرونا اظهار داشت: این طرح که اجرای آن با محوریت اداره کل اطلاعات در شورای تامین استان مصوب شده در قالب سه کمیته سیاسی و امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، زیربنایی با هدف کاهش اثرات منفی ویروس کرونا به اجرا درمی آید و تمامی دستگاه های اجرایی باید برنامه های عملیاتی خود را در چهارچوب همین کمیته ها برنامه ریزی و تدوین کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و شرکت ها باید با ارائه طرح ها و اقدامات کارآفرینانه خود وضعیت را به گونه ای مدیریت کنند تا فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت نکات بهداشتی ادامه پیدا کند.

حیاتی با تاکید بر پویایی این طرح، تصریح کرد: شرایط کشور در مقابله با آثار و تبعات این بیماری به گونه ای است که باید تمامی دستگاه ها حضوری انقلابی داشته باشند و از تمامی ظرفیت و توانمندی های خود برای ریشه کنی این بحران بهره برداری کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی علاوه بر وظایف برون سازمانی نظیر انعطاف پذیری ساعات کار و دورکاری، باید با یافتن راهکارهایی روزآمد، برنامه های مشخصی نیز برای خدمت رسانی به جامعه هدف داشته باشند.  

حیاتی افزود: به عنوان نمونه در وضعیت کرونایی کشور، سازمان جهاد کشاورزی باید نیاز بازار کشور به محصولات کشاورزی را شناسایی کرده و کشاورزان باید بدانند در اوضاع کرونایی چه محصولاتی را کشت و روانه بازار کنند.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در نواحی روستایی سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.