مجتبی مهرآبادی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون ۲۱ واحد صنفی خیاطی در استان نسبت به تولید ماسک و لباس های مورد نیاز کادر درمانی فعالیت دارند که ۹ واحد از این تعداد در مرکز استان است.

وی با بیان اینکه  ماسک و گان های تولید شده میان جامعه هدف توزیع می شود خاطرنشان کرد: این محصولات، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان تولید می شود.

رییس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در یک هفته اخیر، بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در واحدهای صنفی استان تولید و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان تولید این محصولات روز به روز در حال افزایش است و البته واحدهای دیگری هم برای تولید، متقاضی شده و اعلام آمادگی کرده اند.

مهر آبادی اظهار داشت: از روزهای نخست تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در استان، پیگیری های لازم برای افزایش ظرفیت تولید ماسک و گان انجام شده و اقدامات لازم برای تامین مواد اولیه و تهیه و توزیع آن در دست پیگیری بوده است.

رییس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا با حمایت از واحدهای تولیدی خیاطی، ظرفیت تولید ماسک و گان را افزایش دهد.

بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تا دیروز- سه شنبه- ۱۰۰ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده و ۷ تن نیز بر اثر آن جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.