عصمت بدخشان، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته های یاددهی آموزشی در قالب فیلم های تدریس. فایل های صوتی. تکالیف مهارت محور و درسنامه در سامانه مجازی عرضه شده است.

وی با اشاره به دسترسی نداشتن ۱۲ روستای خراسان شمالی به شبکه تلویزیونی آموزش، گفت: با پیگیری مدیرکل آموزش و پرورش و همراهی صدا و سیمای استان برای پوشش آموزشی دانش آموزان ابتدایی در روستاهایی که به شبکه آموزش دسترسی ندارند پخش تدریس دروس ابتدایی در ۶ پایه توسط معلمان بومی و توانمند استان از ساعت ۱۳ و ۳۰ روز جمعه آغاز خواهد شد.

بدخشان افزود: برای دانش آموزان عشایر کوچرو نیز که به تلویزیون دسترسی ندارند، تدریس معلمان ابتدایی در رادیو محلی استان از ساعت ۱۹ تا ۲۰ امکانپذیر می شود.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران توانمند و پرتلاش دوره ابتدایی خراسان شمالی که دغدغه آموزش کودکان ابتدایی را در ایام تعطیلات دارند در قالب حلقه های علمی و در راستای دسترسی دانش آموزان به محتوای آموزشی استاندارد در فضای مجازی اقدام به تولید بسته های یاددهی و یادگیری کرده اند.

وی افزود: این نیروها زیر نظر سرگروههای آموزشی استان و شهرستان به صورت مستمر و پیگیر اقدام به ضبط فیلم های آموزشی. فایل های صوتی، درسنامه و تکالیف مهارت محور کرده و طبق برنامه ریزی انجام شده محتواهای تولید شده بعد از تایید ناظران علمی در سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و با تایید فنی رییس اداره فناوری اداره کل بارگذاری می شود.

۱۰۵ هزار دانش آموز خراسان شمالی در دوره ابتدایی تحصیل می کنند.

۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از دوهزار باب آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار معلم مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.