مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام متقاضیان دریافت مسکن در طرح اقدام ملی، تا فردا، ۲۰ اسفندماه جاری مهلت دارد.

سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: در مرحله دوم متقاضیان مسکن در شهرهای بجنورد، اسفراین، صفی آباد، سنخواست، شوقان، جاجرم، تیتکانلو، ایور، گرمه و درق می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: در این مرحله، ظرفیت مسکن در شهرهای مختلف، اعلام نشده است و متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ فردا، با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir، نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

نژادصفوی خاطرنشان کرد: افرادی که در مرحله نخست ثبت نام کرده و پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

سهم خراسان شمالی از طرح اقدام ملی، ساخت حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرها است که در مرحله نخست،  ساخت پنج هزار و ۴۶۰ واحد مسکونی در پنج شهر استان مورد تایید قرار گرفت. 

ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن در حالی است که به علت شیوع کرونا، مردم از اجتماع ها و شلوغی ها در کافی نت ها، نگران هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.