جعفر شهامت روز شنبه اظهار داشت: شمار مسافرانی که در بازه زمانی اول تا ۱۳ اسفندماه امسال، با ناوگان عمومی استان جابه جا شده اند در مقایسه با مسافران ۱۸ تا پایان بهمن، ۲۶ درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی هجدهم تا پایان بهمن امسال ۸۵ هزار و ۸۷۶ مسافر با ناوگان عمومی استان از مبادی شهرستان های استان به سایر مناطق جابه جا شده اند که این میزان مسافرت در قالب ۱۱ هزار و ۱۹۸ سفر صورت گرفته است.  

شهامت با بیان اینکه در بازه زمانی اول اسفندماه تا ۱۳ اسفندماه سال جاری ۶۳ هزار و ۵۲۷ مسافر با ناوگان عمومی استان در قالب هشت هزار و ۶۷۷ سفر جابه جا شده اند.

وی تصریح کرد: در دو هفته نخست اسفند امسال، ۴۴ هزار و ۴۰۲ مسافر در قالب ۶ هزار و ۵۵۳ سفر با ناوگان عمومی، در داخل استان جابه جا شده اند که این رقم نسبت به ۱۲ روز پایانی بهمن، ۲۵ درصد کاهش مسافر را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در ۲ هفته ابتدایی اسفندماه ۱۹ هزار و ۱۲۵ مسافر از مبادی شهرستان های استان به خارج استان جابه جا شده اند که این رقم نسبت به ۲ هفته ماقبل آن، ۲۷ درصد کاهش دارد و این تعداد مسافر در قالب ۲ هزار و ۳۲۴ سفر مسافرت کرده اند که شمار سفرها هم ۱۶ درصد کاهش دارد.

در خراسان شمالی بیش از هزار و ۶۰۰ راننده بخش مسافری دارای کارت هوشمند هستند و بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری برای جابه جایی مسافران فعالند.  

شمار مبتلایان ویروس کرونا در استان خراسان شمالی به ۱۶ نفر رسیده است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.