جعفر شهامت، شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازگشایی دیگر محورهای روستایی استان با تلاش راهداران همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر و بی اعتنایی رانندگان به توصیه های راهداری،  گفت: راهداران در ۲ شبانه روز گذشته به ۷۶ خودرو گرفتار در کولاک، که عمدتا فاقد زنجیرچرخ بودند، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: در بارندگی های اخیر ۶ هزار و ۲۴۱ کیلومتر جاده در محورهای اصلی و روستایی استان، شامل چهار هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه اصلی و هزار و ۶۶۶ کیلومتر جاده روستایی با مشارکت ۲۱۶ راهدار برفروبی شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این عملیات، ۲ هزار و ۵۰ تن شن و نمک در سطح جاده های اصلی و روستایی استفاده شده است.

وی گفت: در عملیات برف روبی در محورهای استان، ۱۵۰ دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته شده که از این تعداد ۹۴ دستگاه در محورهای اصلی و ۵۶ دستگاه در محورهای روستایی بوده است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در طرح زمستانه امسال ۲۶۸ نفر از راهداران خراسان شمالی در قالب ۲۲ گروه راهداری به مسافران خدمات می دهند.

خراسان شمالی دارای ۲۱ گردنه، ۲۲ راهدارخانه و ۲۶ سوله شن و نمک است.
این استان دارای ۴۳۳ کیلومتر راه اصلی، ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر راه روستایی است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.