حسین شفیعی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمهیدات لازم برای شرایط و وضعیت های مختلف پیش بینی شده تا در وضعیت کنونی، شرایط تولید کارخانه نیز حفظ شود.

وی افزود: به منظور کنترل کرونا، ساعت کار کاهش یافته است و مجموعه فرهنگی رفاهی کارکنان، شامل استخر و رستوران  هم تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه سلامتی کارکنان در اولویت قرار دارد گفت: حذف سیستم کنترل ورود و خروج (اثر انگشت) و جایگزین کردن کارت های ساعت زنی، جلوگیری از گردهمایی های ورزشی، نمازجماعت، آموزش و آگاه سازی کارکنان با تهیه و نصب اطلاعیه های بهداشتی، تعطیلی رستوران برای کارکنان روزکار از جمله اقدامات پیشگیرانه در این شرکت است.

شفیعی اظهار داشت: تهیه محلول ضد عفونی و آموزش نحوه تهیه محلول از وایتکس، تشدید نظارت بر اقدامات ضد عفونی اتوبوس ها، ضدعفونی کردن کامل لوازم مصرفی مشترک کارکنان، در اختیار قرار دادن ماسک های تنفسی در قسمت بهداری و توزیع بین افراد دارای علائم سرماخوردگی و همچنین تحویل ماسک به کارکنان خدمات از دیگر اقدامات مصوب کمیته بحران شرکت بوده است.  

مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: با هدف کاهش تجمعات غیر ضروری و حضور دائم در سایت برای ادامه تولید مصوب شد، تعدادی از کارکنان که مشکلات پزشکی دارند با توجه به نوع کارشان دور کاری کنند.

پتروشیمی خراسان در ۹ ماهه امسال با فروش ۱۰ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال محصولات خود در زمره شرکت‌های پرفروش کشور قرار گرفت.

این شرکت امسال با رشد ۶۰ درصدی فروش تولیدات خود توانست رکورد بی سابقه فروش محصولات را در تاریخ این شرکت به ثبت برساند.

مجتمع پتروشیمی خراسان مستقر در ۱۷ کیلومتری شرق بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.