احسان پوری سه‌شنبه شب در این رابطه افزود: کنترل گیت‌های ورود وخروج،  تب سنجی در مبادی ورودی شرکت، کاهش ساعت کاری کلیه کارکنان غیر نوبت‌کار ، اجرا طرح ۱۴ روز کار - ۱۴ روز استراحت برای کارکنان اقماری از جمله‌ اقدام‌های صورت گرفته در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شرکت است.

 وی بیان کرد: دستور  حضور پیدا نکردن کارکنان با موطن اصلی قم و سایر شهرهای درگیر بیمار در محل کار، تخصیص مرخصی ۲ هفته‌ای به کارکنانی که از بیماری‌های با ریسک بالای ابتلا نظیر دیابت، مشکل ریوی و قلبی و همچنین بالای ۵۷ سال سن از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در راستای پیشگیری از ویروس کرونا است.

پوری ادامه داد: حذف ترددها، نشست‌ها و کلیه فعالیت‌های غیر ضروری و تهیه و نصب دستگاه‌های ضدعفونی کننده، تعطیلی رستوران و حذف وعده‌های غذایی به غیر از صبحانه از دیگر اقدام‌هایی است که تاکنون اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: گندزدایی مستمر خوابگاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و اتوبوس‌های تردد کارکنان، تعلیق فعالیت کلیه پیمانکاران تا پایان تعطیلات نوروز، ارسال پیام‌های بهداشتی با محتوای پیشگیری و مراقبت به صورت روزانه ازدیگر اقدام‌های پیشگیرانه است که به صورت مستمر اجرایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.