سیدجواد سیدالموسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۱۲ پرونده شده که از این تعداد ۹ مورد مربوط به گران فروشی و سه مورد در حوزه احتکار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع پرونده‌های گرانفروشی ۲ مورد منجر به محکومیت نقدی به مبلغ حدود هشت میلیون ریال شده است.

سیدالموسوی اظهار داشت: همچنین ۲ مورد از پرونده های احتکار نیز علاوه بر الزام به عرضه کالا به پرداخت جزای نقدی به میزان بیش از ۱۰۳ میلیون ریال منجر شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۷۳ اکیپ گشت های نظارتی سازمان های مربوطه نظارت بر عرضه اقلام بهداشتی را در شرایط حاضر که با کمبود این اقلام در سطح استان مواجه هستیم با جدیت تمام در حال انجام دارند.

وی افزود: این در حالی است که روزانه دست کم ۶ گروه در شهرستان‌های مختلف استان گزارش‌های مربوط به گرانفروشی و احتکار را رصد کرده و مورد بازرسی و نظارت قرار می دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: طرح  نظارتی از  تمامی داروخانه ها و مراکز عرضه لوازم بهداشتی و شرکت های پخش دارویی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: این در حالی است که در کنار نظارت بر عرضه این اقلام طرح نوروزی بازرسی از تمامی کسبه اعم از میوه فروشی ها، شیرینی فروشی ها، پوشاک، کیف و کفش و غیره نیز آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.