سرهنگ علیرضا حسین زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای پلیس همچنین  ۱۲۰ نفر از مسافران ۸ دستگاه اتوبوس را که در محور اسفراین - بجنورد گرفتار شده بودند،  در مسجد روستای ایرج اسفراین اسکان دادند.
وی افزود: صبح امروز نیز ۲ دستگاه اتوبوس در محور بجنورد - آشخانه بعد از ورودی روستای بدرانلو با یکدیگر برخورد کرده بودند که در این حادثه ۲ نفر از مسافران مصدوم و در بیمارستان بستری شدند و یک نفر نیز به صورت سرپایی درمان شد.
وی به وضعیت فعلی محورهای استان اشاره کرد و گفت: با توجه به بسته شدن تعدادی از محورهای کوهستانی استان بر اثر بارش برف شدید شب گذشته، در حال حاضر با تلاش های صورت گرفته و برف روبی تمامی این محورها بازگشایی شده و تردد در آنها برقرار است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: این در حالی است که فقط در گردنه امین‌الله در محور بجنورد - آشخانه و گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین شاهد پدیده مه غلیظ هستیم که ضرورت رعایت سرعت مطمئنه و روشن کردن چراغ های مه شکن و احتیاط رانندگان می طلبد.
 وی یادآور شد: همچنین در اثر بارش برف دیشب اکثر محورهای استان لغزنده هستند ولی امروز هوا آفتابی است و مشکلی برای تردد در محورها نداریم.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۲ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های برفگیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.