حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز دوشنبه در دیدار با آیت الله غلامرضا فیاضی نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مبارک انقلاب اسلامی ایران انتخابات و در راس آن انتخابات خبرگان رهبری است که از لحاظ محتوایی برای نظام و انقلاب ارزش واهمیت فوق‌العاده دارد.

وی افزود: هر جامعه دینی نیازمند رهبری عالم، شجاع و سیاستمدار است که خداوند به برکت انقلاب اسلامی، انسان های وارسته ای چون امام راحل و مقام معظم رهبری  را برای هدایت جامعه دینی به ما هدیه کرده است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دنیای اسلام پدیده ای جدید است، تصریح کرد: خراسان شمالی یکی از استان های پیشتاز در مشارکت انتخابات بود که این امر نشانگر انقلابی بودن و بصیرتمندی مردم استان است.

وی با بیان اینکه انتخاب آیت الله غلامرضا فیاضی به عنوان منتخب مردم استان در خبرگان رهبری، برکات علمی و فرهنگی برای جامعه خواهد داشت، افزود: با برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری، فضایی در استان مهیا شد تا از تجربیات آیت الله فیاضی که عالمی برجسته در فقه، فلسفه و از صاحبنظران حوزه علمیه قم اشت، بهره مند شویم.

از دیگر برنامه های آیت الله غلامرضا فیاضی، نماینده منتخب خراسان شمالی در خبرگان رهبری دیدار با مردم شهرستان بجنورد در مسجد امام خمینی(ره) است.

آیت الله غلامرضا فیاضی با کسب ۱۸۶ هزار و ۶۸۹ رای به عنوان منتخب استان در مجلس خبرگان رهبری برگزیده شد و آیت الله علی محمدی خراسانی رقیب وی نیز ۱۳۶ هزار و ۲۸ رای کسب کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.