غلامرضا عوض زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام پیش بینی های لازم برای مقدار مورد نیاز تعرفه انتخاباتی در این شهرستان صورت گرفته و کمبودی در این رابطه نداریم.

وی افزود: هم اینک در مجموع این شهرستان ۲۹۵ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که این تعداد شامل ۲۳۴ شعبه ثابت و ۳۸ شعبه سیار می شود.

عوض زاده از آماده سازی صندوق های اخذ رای برای ارسال به شعب خبر داد و گفت: هم اینک تمامی مخازن صندوق ها شامل اقلام مورد نیاز در شعب از قبیل تعرفه های انتخاباتی و دیگر لوازم آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار موجود حدود ۲۴۵ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار بجنورد یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اقلام مورد نیاز شعب صعب العبور این شهرستان ساعت ۱۷ بعدازظهر امروز  ارسال شدو شعب شهری هم از ساعت ۶ صبح فردا به شعب ارسال می شود.

زمان آغاز رای گیری در شهرستان بجنورد ساعت ۸ صبح فردا دوم اسفندماه است.

استان  خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

خراسان شمالی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است و با توجه به درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در انتخابات اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان شمالی، در این استان ۸۶۳ هزار نفری، بیش از ۶۵۰ هزار نفر در انتخابات پیش رو واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.