سیدوحید میرزامحمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و ۷۰۳ نفر عوامل اجرایی و نظارت و ۹۷ نفر به عنوان بازرس همکاری دارند که از این تعداد ۹۲ بازرس متمرکز و پنج بازرس غیرمتمرکز هستند.

وی گفت: برای هر شعبه سیار یک بازرس ثابت و برای شعبه ثابت با توجه به جمعیت و رای دهندگان با تشخیص هیات بازرسی، بین یک تا پنج بازرس همکاری دارند. 

میرزا محمدزاده افزود: تمام عوامل برگزار کننده انتخابات طبق مقررات و روزشمار وزارت کشور آموزش‌های لازم را برای برگزاری این رخداد مهم در دوم اسفندماه جاری فرا گرفته‌اند.

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان شیروان با بیان اینکه در راستای اجرای درست و صحیح انتخابات، کار و تلاش قابل توجهی برای برگزاری انتخابات در بخش هیات بازرسی در ماه‌های گذشته انجام شده است، گفت: امیدواریم خروجی این اقدامات مشارکت بالای مردم باشد.

میرزامحمدزاده افزود: شخصیت‌هایی که در هیات بازرسی شهرستان انتخاب شدند، افرادی باتجربه و کاردان هستند و از قوانین و چارچوب‌های حوزه وظایف کاری شناخت کافی دارند.

وی با تاکید بر ضرورت آگاهی از قوانین توسط بازرسان و ناظران انتخاباتی برای اجرای صحیح قوانین انتخاباتی، خاطر نشان کرد: به نحوی مردم، عاملان اصلی در اجرا و بازرسی و در دیگر روند برگزاری انتخابات هستند و به یقین حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات، مهر تایید بر نظام جمهوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از دشمنان با دسیسه درصدد ناامید کردن مردم برای جلوگیری از حضور پرشور در انتخابات هستند، گفت: تمرکز بر کار در روز انتخابات هم باید از سوی بازرسان ادامه یابد و بازرسان وارد گام اجرایی انتخابات نمی‌شوند بلکه در چارچوب قانون وظایف خود را انجام می‌دهند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری شیروان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

این شهرستان ۱۱۵ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای دارد که در این دوره از انتخابات ۱۴۰ شعبه، شامل ۸۰ شعبه ثابت و ۶۰ شعبه سیار برای جمع آوری آرای آنان پیش‌بینی شده‌ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.