محمودرضا معموری، دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان از پراکندگی و وسعت زیادی برخوردار است، می طلبد که برنامه ریزی دقیقی برای برگزاری انتخابات در آن صورت گیرد.

وی افزود: برخی از مناطق روستایی شیرین دره، شیرین ‌سو، کهنه جلگه، شبلی، یارچلی، چهل گذر، کاستان، هاور، زرد، چخماقلو و گرمک به‌ عنوان نواحی سخت‌گذر شهرستان شناخته شده که برای برگزاری و ارسال صندوق اخذ رای به این مناطق تمام پیش بینی های لازم شده است.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که باید در این شهرستان مورد توجه قرار بگیرد بحث سیلابی و کوهستانی بودن برخی از مسیرها است.

وی افزود: ستاد بحران باید آمادگی کامل را در مقابل هرگونه اتفاقی داشته باشد و با توجه به اینکه شهرستان مانه و سملقان هشت نقطه سخت‌گذر دارد باید با تمام امکانات وارد کار شد.

معموری بیان کرد: جمعیت هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باید آمادگی کامل را در این خصوص داشته باشند تا هیچ گونه مشکلی در روز انتخابات در روند جمع آوری آرای مردم این مناطق نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کلیه مرخصی ها و ماموریت های اداری در روزهای انتخابات لغو شده است، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی شایسته و باشکوه داشته باشند.

وی با بیان اینکه صندوق های رای مناطق سخت گذر، روز پنجشنبه ارسال می‌شود، افزود: خودروهای شهرداری با امکانات کامل در محل حاضر باشند تا در زمان بحران بتوانند امدادرسانی لازم را صورت دهند.

در استان خراسان شمالی ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط رای اند که ۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر آنان رای اولی هستند. این استان دارای ۴ کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شهرستان مانه و سملقان به همراه شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، ۲ کرسی آنرا در اختیار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.