امین رضا مرآتی روز شنبه در نشست آموزشی عوامل اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان اظهار داشت: در این شرایط سخت اقتصادی، نباید مطالبات مردمی سمت وسوی سیاسی پیدا کند و باعث کاهش حضور آنان در انتخابات شود.

وی با بیان اینکه نقش ما در انتخابات فقط در حد یک رای است افزود: دقت کنیم در حوزه عملکردی اشتباه و در حوزه امانت داری خطایی نکنیم و افزایش مشارکت مردم و سلامت انتخابات هدف نطام باشد.

فرماندار شیروان گفت: مهم‌ترین دستاوردی که باید این انتخابات برای ما به ارمغان بیاورد، اعتماد عمومی به‌ واسطه امانت‌داری در جریان انتخابات است که باعث می‌شود سرمایه اجتماعی تقویت‌شده و مهم‌تر از آن امیدآفرینی در جامعه شود.

مرآتی بابیان اینکه امروز دشمن به دنبال آن است که با ایجاد نارضایتی در مردم، شرایط را در سالی که انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش روداریم، به نفع خود تغییر دهد، افزود: امروز برای مقابله با این فشارها و تهدیدها وظایف سنگینی بر عهده‌داریم که از جمله این اقدامات می‌تواند ارتباط صمیمی با مردم، اهتمام به مطالبات عمومی، رضایت مردم در تکریم باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از ما در بسیاری از برهه‌ها پاسخ قانع‌کننده می‌خواهند و برای این سووالات باید پاسخ منطقی داشته باشیم، گفت: امیدواریم با نظارت‌های دقیقی که از سوی مجریان امر صورت می‌گیرد، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

۱۱۵ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط اخذ رای هستند که ۱۴۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده‌ که از این تعداد ۸۰ شعبه ثابت و ۶۰ شعبه سیار خواهد بود.

سه هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در حوزه های اجرایی، نظارت، نظامی و انتظامی برای همکاری در برگزاری این انتخابات سازماندهی شده اند.

 شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.