امین رضا مرآتی روز دوشنبه در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار و ناظر مسوولان شورای نگهبان شهرستان شیروان اظهار داشت: مبادا مشکلات معیشتی که حاصل تحریم های شدید و یا جنگ اقتصادی است بر مشارکت مردمی اثرگذار باشد.

وی گفت: امروز جنگ اقتصادی داریم اما اگر افرادی به نام مطالبات معیشتی و اقتصادی آن را به سیاسی تبدیل کنند جفا به نظام کرده اند که برای منافع ملی آسیب زا خواهد بود.

مرآتی افزود: شرایط کشور ویژه است که می تواند چالش های را داشته باشد و اگر دقت نکنیم در بحث مشارکت و سلامت انتخابات آسیب زا خواهد بود، باید انسجام ملی تقویت پیدا کند که مشارکت و سلامت انتخابات افزایش و تضمین یابد.

فرماندار شیروان با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی نباید خطا و اشتباه کرد چرا که امانت دار رای مردم هستیم گفت: باید قدردان کاندیداها باشیم که با حضور خود امروز انتخابات پرشور و پرحرارت است و مشارکت و شور انتخابات در این شهرستان بالا می رود.

مرآتی با تاکید بر رعایت تکالیف و تعهدات کاندیداها افزود: تکلیف آنان باید در قالب قانون باشد و بتوانند ستادشان را مدیریت کنند تا دوم اسفندماه به انتخابات پرشور شیروان افتخار کنیم.

وی گفت: باید از حقوق مردم و کاندیداها صیانت کنیم و امانت دار آنان باشیم و بر دو اصل مهم افزایش مشارکت و سلامت در امر برگزاری انتخابات تلاش خوبی داشته باشیم.

از مجموع ۲۶ داوطلبی که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده بودند، ۱۲ نفر تایید صلاحیت شده اند. ‌ 

۱۱۵ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط اخذ رای هستند، ۱۴۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده‌ که از این تعداد ۸۰ شعبه ثابت و ۶۰ شعبه سیار خواهد بود.

سه هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در حوزه های اجرایی، نظارت، نظامی و انتظامی برای همکاری در برگزاری این انتخابات سازماندهی شده اند.

 شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.