کارشناس عملیات ترافیک پلیس راه خراسان شمالی جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگرچه تردد خودروها در گردنه «امین الله» در مسیر بازگشت این محور بین آشخانه - بجنورد باز است اما بدون زنجیرچرخ میسر نیست.

سرگرد محمد عمارلو افزود: راهداران، نسبت به شن و نمک پاشی در مسیر آشخانه - بجنورد اقدام کرده اند اما مسیر بجنورد به آشخانه به علت کولاک بسته است.

وی خاطرنشان کرد: تردد کشنده ها در گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و نیز گردنه اسدلی در مسیر بجنورد - اسفراین در جنوب استان به علت کولاک و بارش برف ممنوع است.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی افزود: بارش برف در تمام محورهای استان گزارش شده است و در بیشتر گردنه ها، تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ میسر است.

عمارلو گفت: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت سفر، از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: رانندگان حتما تجهیزات زمستانه و لباس گرم به همراه داشته باشند.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۲ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های برف گیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.