بر اساس اعلام این مرکز در شامگاه پنجشنبه، در محورهای ارتباطی گرمه و جاجرم نیز بارش پراکنده برف گزارش شده و اکنون وضعیت عمده مناطق استان نیمه و تمام ابری است که در نواحی کوهستانی و ارتفاعات با مهآلودگی همراه است.

رییس پلیس راه خراسان شمالی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون تمام راه های استان باز است و تردد در آن جریان دارد ولی با توجه به پیش بینی ادامه بارش برف برای فردا در استان، شهروندان تا حد امکان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده افزود: در صورت ضرورت سفر در جاده های استان، رانندگان حتما زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی و گرمایشی با خود داشته باشند و با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه، از بروز حوادث ناگوار جاده ای جلوگیری کنند.

بارش برف و باران از دیروز برخی نقاط خراسان شمالی را فراگرفته و بر اساس پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی، موج جدید بارش برف از جمعه شب وارد استان می شود که تا شنبه شب استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

استان خراسان شمالی پنج هزار و ۶۳۱ کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و ۲۱ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان از گردنه های برفگیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.