حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز سه شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن مرکز استان خراسان شمالی در محل مصلای حضرت امام خمینی (ره) بجنورد خاطر نشان کرد: از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و هدیه امام راحل به ملت ایران، آگاه ساختن آنها از حکومت جمهوری اسلامی و جایگاه والای مردم در انتخاب نوع حکومت بود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نمونه حکومتی است که به نظام های لیبرال غرب و سوسیالیستی شرق «نه» گفته است، تصریح کرد: در این نظام، همه مناصب سیاسی از مجلس شورای اسلام گرفته تا مجلس خبرگان رهبری به آرای مردمی گذاشته می شود به گونه ای که حتی نوع حکومت نیز در همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به رای مردمی گذاشته شد.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا افزود: از طریق آگاهی بخشی به مردم باید جبهه ارزش های اسلامی را تقویت کنیم و به فرموده امام راحل باید به کسانی رای دهیم که متعهد به انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن و یوم الله ها باشند.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی، در مقابل گفتمان لیبرالیسم غربی و سوسیالیسم شرقی قطعی خواهد بود، افزود: برخی انقلاب ها در تاریخ و اذهان مردم جهان ماندگارند، که انقلاب اسلامی با ارایه ارزش های دینی برای حکومتی اسلامی بعد از نهضت پیامبر اکرم(ص) و نهضت رنسانس غرب، باعث شگفتی و ترس استکبار جهانی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که ارزش های دینی به محاق رفته بود، به گونه ای که حتی برخی گروه های مبارز در دهه ۵۰ تغییر ایدئولوژی دادند و مارکسیست شدند ولی حضرت امام (ره) با ارایه طرحی نو، آموزه‌های دینی را با اتکای به مردم، و نه تکیه بر قدرت شرق و غرب، به متن جامعه بازگرداند.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: در مکتب امام راحل مردم ولی‌نعمت هستند و مردم ایران با حضور پرشور در صحنه های سیاسی کشور، رسالت خود را بجا آورده اند اما در این بین مسوولان نیز باید به جای گفتگوهای سیاسی، امروز به وظایف خود به‌ درستی عمل کرده و خواهان حل مشکلات این مردم قدرشناس باشند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن بجنورد ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه همراه با اجرای برنامه های مختلف هنری، سرود، جمع خوانی حماسی و نواختن مارش نظامی از میدان شهید بجنورد به سمت مصلای حضرت امام خمینی این شهر برگزار شد.
این راهپیمای همزمان با مرکز استان، در ۸۹ نقطه دیگر خراسان شمالی برگزار شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.