فرماندار اسفراین در آیین کلنگ زنی این طرح ها اظهار داشت: این سه طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد می شود که با بهره برداری از آن ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم جذب کار خواهند شد.  

طاهر رستمی یکی از این پروژه ها را طرح تولیدی صنعتی «فروکروم کم کربن»  با ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۲۲ میلیون دلار سرمایه ارزی عنوان کرد که به منظور تکمیل زنجیره فولاد در شهرک صنعتی اسفراین ایجاد می شود که ظرفیت ۱۵ هزار تن تولید در سال را دارد و برای ۲۵۰ نفر شغل ایجاد می کند.

وی گفت: طرح ایجاد کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین اسفراین نیز با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریالی اجرا خواهد شد و ظرفیت عرضه سالانه هزار تن گوشت را دارد.

وی افزود: این کشتارگاه صنعتی در زمینی به مساحت ۲ هزار هکتار در حدفاصل روستاهای فرطان و ایزی در بخش مرکزی اسفراین ساخته می شود و برای ۱۲ نفر اشتغال زایی خواهد کرد.

فرماندار اسفراین  گفت: سومین طرحی که امروز کلنگ زنی شد سردخانه ثابت ۲ مداره برای نگهداری محصولات کشاورزی و باغی، و از نیازهای اساسی شهرستان است که این طرح نیز با سرمایه گذاری ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی اسفراین ایجاد شده و ۱۱ نفر را جذب کار خواهد کرد.

رستمی افزود: شهرستان اسفراین در دهه فجر جاری رتبه نخست استان از نظر افتتاح و کلنگ زنی طرح توسط بخش خصوصی را به خود اختصاص داده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در جنوب شرقی اسفراین قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.