در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی که با ایمان انقلابی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید و بدون شک این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی میوه شیرین درخت بعثت و مرکز گسترش اسلام ناب محمدی (ص) است.

این بیانیه تصریح دارد که در گام دوم انقلاب، آرمان‌های مقدس امام راحل در پرتو رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مجاهدت های شهدای مقاومت با جدیت بیشتری از سوی فرزندان با بصیرت و انقلابی این مرز و بوم ادامه خواهد داشت.

علما و روحانیون اهل سنت استان در رابطه با تقارن چهلم شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با یوم الله ۲۲ بهمن تصریح کرده اند: شهادت سردار دل ها و جبهه مقاومت، باعث بیداری و آگاهی جهانیان گشت و نه تنها وحدت بین مسلمانان بلکه آزادی خواهان را دوچندان کرد. به گونه ای که یکی از ثمرات ایثارگری های شهدای مقاومت، اثبات دشمنی آمریکا با کل بشریت است.

در این بیانیه با اشاره به نقش رییس جمهور آمریکا در خیانت به جهان اسلام با طرح معامله قرن آمده است: آمریکا و ایادی استکبار با اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، می خواهند هویت اسلامی فلسطین را از بین ببرند، بنابراین با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرئیل، دفاع از انقلاب اسلامی و حقوق ملت مظلوم فلسطین را وظیفه شرعی و دینی خود می دانیم.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.