به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهدای دانش آموز تکاب با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: ملت وفادار ایران اسلامی فردا در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام (ره) و شهدای والامقام تجدید میثاق می کنند.
وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و ملت ایران این روز را به نماد جاودانگی انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا تبدیل خواهند کرد.
مکرمی اظهار داشت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن شکوه اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارند و چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.
فرماندار تکاب با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی حاصل حضور مستمر مردم در صحنه های مختلف انقلاب و خون پاک شهیدان است، ادامه داد: دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی امروز در تمام نقاط کشور مشاهده می شود و به برکت چهل سالگی انقلاب، ایران اسلامی به شکوفایی و توسعه دست یافته است.
مکرمی بیان کرد: راهپیمایی حماسی 22 بهمن امسال پاسخ محکم و قاطع ملت ایران به دشمنان نظام است و در این حضور باشکوه مردم شهرهای مختلف کشور به دنیا اعلام می کنند که همچنان در مسیر دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ثابت قدم هستند.
وی گفت: دشمنان نظام با توطئه های مختلف می خواستند چهل سالگی انقلاب را تحت الشعاع قرار داده و با تبلیغات مسموم خود در تلاش بودند جشن های انقلاب برگزار نشود اما با حضور هوشمندانه مردم، جشن های چهل سالگی انقلاب باشکوه تر از سال های قبل برگزار و به نماد اتحاد و انسجام ملی و اقتدار ایران اسلامی تبدیل شد.
فرماندار تکاب اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر توطئه های دشمنان علیه نظام را خنثی خواهد کرد.
تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 450 شهید از جمله 13 شهید دانش آموز به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه مبارک فجر نامگذاری شده و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور با شکوه خاصی در تکاب برگزار شد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.