حجت‌الله خان‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی پیش‌بینی‌های لازم برای بحث امنیت در شعبه های اخذ رای استان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به نوع شعبه، درجه حساسیت و همچنین میزان آرای به دست آمده در انتخابات گذشته و ثابت و سیار تعداد محافظان در نظر گرفته شده متغیر است.

وی همچنین از اختصاص یک فروند بالگرد برای روز دوم اسفند ماه در این استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی منطقه ای کوهستانی و سخت گذر است بالگرد برای انتقال صندوق های رای به روستاها پیش بینی شده است.

وی گفت: اگر به علت بارش برف و کولاک نیروها برای جا به جایی و یا در مسیر بازگشت دچار مشکل شوند از بالگر برای انتقال استفاده خواهیم کرد.

استان  خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج در این استان نیز با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

 خراسان شمالی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

با توجه به درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در انتخابات اسفند ماه امسال برگزیده خواهد شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان شمالی، در این استان ۸۶۳ هزار نفری، بیش از ۶۵۰ هزار نفر در انتخابات پیش رو واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.