حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده روز شنبه در آیین بزرگداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در محل نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان اظهار داشت: آمریکا یعنی داعش و داعش یعنی آمریکا، آمریکایی‌ها قبول دارند این گروه خبیث را ایجاد کردند  و ترامپ هم حامی داعش است.

وی در باره ترور قاسم سلیمانی خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: خون سردار سلیمانی خواهد جوشید و انتقامی از آنان خواهیم گرفت که روزشان را به شب سیاه تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که آمریکایی‌ها بدانند که فتح نکردند، بلکه روز به روز به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند افزود: ما اعلام می‌کنیم که آمریکایی‌ها دیگر در تمام دنیا آرامش نخواهند داشت.

احمدزاده اتفاقات در عراق را تجاوز به یک ملت خواند و گفت: جریان حزب الشیطان که آمریکا سردمدار آن است و رژیم صهیونسیتی، عربستان و امارات متحده عربی حامی آن هستند در این اتفاقات نقش داشته‌اند و از آن سو حزب‌الله جهان اسلام که رهبری انقلاب سردمدار آن است جانانه این جنایت را محکوم کردند و لبنان، یمن و حشدالشعبی از این موضع حمایت کردند.

امام جمعه شهر آشخانه با اعلام اینکه الان وقت آن است که ریشه آمریکا در عراق کنده شود، گفت: زمینه اخراج آنان از این کشور فراهم شود و تا خروج آخرین نیروی آمریکایی از عراق ادامه یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.