حجت الاسلام و المسلمین، ابوالقاسم یعقوبی، در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به گلایه برخی از فعالان اقتصادی و اتاق تعاون مبنی بر اینکه مسوولان آنان را نمی بینند و یا کمرنگ دیده اند گفت: خیلی از فعالان بخش خصوصی،  پول نمی خواهند فقط میدان می خواهند که وارد عرصه شوند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش استاندار خراسان شمالی در جذب سرمایه‌های موسسه ملل، آن را اقدام ارزشمند برای خدمت رسانی به مردم این استان عنوان کرد.

امام جمعه بجنورد گفت: با پیگیری های استاندار، موسسه ملل، ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه خود را به این استان می آورد، این رقم بزرگی است که می تواند سبب شتاب در توسعه باشد.

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری موسسه ملل، در زمینه های مختلف کشت، صنعت و گردشگری است و می تواند سبب اشتغال در این استان شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(س) و ۹ دی، گفت: این بانوی فداکار مدیر بحران کربلا و سخنگوی این واقعه بود که عاشورا را به سرمنزل مقصود رساند، مردم ما هم در جریان فتنه سال ۸۸، با رهبری امام خامنه ای، به صورت خود جوش به میدان آمدند تا از سرمایه های انقلاب صیانت کنند.

وی گفت: پس از انتخابات سال ۸۸، بهانه آوردند که چرا رای نیاورده اند، رهبر انقلاب هر چه نصیحت کردند، نپذیرفتند، حتی صندوق ها بازشماری شد اما آنان کوتاه نیامدند و دست به فتنه زدند، اما مردم به میدان آمدند و بحران مدیریت شد.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸، برخی خواص نمره مردودی گرفتند، برخی چراغ خاموش رفته و برخی هم که معلوم نبود کدام طرفی هستند، جفت راهنما رفتند اما مردم، علیه فتنه اقدام و بحران را مدیریت کردند.  

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امسال هم، مردم بصیر ما، در روز ۹  دی ماه در صحنه حاضر می شوند تا ثابت کنند که پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

وی افزود: ولایت یعنی کوثر و استکبار یعنی ابتر، دنیا مشاهده کرد که انقلاب تداوم یافت و استکبار ابتر ماند.

حجت الاسلام و المسلمین، یعقوبی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی کشتی به میزبانی بجنورد گفت: رویداد ورزشی دیگری به میزبانی بجنورد در ماه جاری، برگزار می شود.

وی گفت: امید واریم تا این رویدادهای بین المللی، بجنورد را به مردم کشور و دنیا بشناساند و از گمنامی خارج سازد، هنوز هم بجنورد با بیرجند اشتباه گرفته می شود، بعضا بسته های پستی ما به بیرجند رفته و از آنجا برای ما ارسال می شود.

امام جمعه بجنورد افزود: امید می رود میزبانی رقابت های ورزش های پهلوانی هم به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.