به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد گفت: به لطف خدا همه تحریم های جبهه استکبار با شکست مواجه شده که از مهمترین نتایج و شواهد آن می توان به تثبیت نرخ ارز و فروش ۷۰۰ هزار بشکه نفت در روز اشاره کرد.
وی افزود: دشمنان انقلاب هر کاری که از دستشان برآمد را انجام دادند و از هیچ جنایتی کوتاهی نکردند و این اواخر آنقدر درمانده شده بودند که برای دولتمردان ما درکشور خود محدود رفت و آمد ایجاد میکردند.
کشکولی با بیان اینکه قدرت امروز بشدت قدرت آمریکا افول کرده اظهار داشت: ۴ استراتژی آنها شامل حفظ امنیت صهیونیست ها، امنیت شرکای خود در منطقه، امنیت شهروندانشان و همچنین امنیت انرژی در منطقه با شکست کامل مواجه شده است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برخی ها رئیس جمهور آمریکا را دیوانه خطاب می کنند اما من فکر می کنم ترامپ‌ دیوانه نیست، او واقعیت همه سیاستمداران آمریکایی ها است، سیاستی که متکی بر پول است و حاصل این سیاست را می توان در رفتارشان با عربستان دید.
وی ادامه داد: امام (ره) با آگاهی کامل آمریکا را شیطان بزرگ نام نهاد زیرا چیزی غیر از شرارت از او مشاهده نمی شود تا آنجا که اروپا هم این را فهمیده‌ است.
سردار مرتضی کشکولی گفت: کودتای ۲۸ مرداد و تلاش های آنها برای ایجاد آشوب در کشور، تحریک عراق به جنگ، حمایت از منافقین،حمایت از وهابیت و شبکه های معاند و حمایت از فتنه ها همه و همه از نمونه های بارز در عملکرد این شیطان بزرگ است.
کشکولی مردم لرستان را شیفته نظام و انقلاب و ولایت فقیه دانست و گفت: بر طبق نظرسنجی های دقیق میدانی بالغ بر ۸۰درصد مردم استان پای کار انقلاب هستند و اطاعت از رهبر را سرلوحه کار خود میدانند لذا از همه مسئولان دلسوز خواهش میکنم که از هیچ خدمتی در جهت رفاه و آسایش این مردم قدرشناس کوتاهی نکنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.