محمدعلی شجاعی روز پنجشنبه در نشست با رییس بنیاد بیماران خاص کشور با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی کلینیک بیماران خاص استان، افزود: مجوزهای لازم برای ساخت بخش های مختلف این مرکز باید در سه روز بعد از اعلام کتبی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قراردادهای لازم با بیمه ها نیز باید قبل از افتتاح کلینیک منعقد شود تا بیماران در هنگام بهره برداری مشکل بیمه نداشته باشند.

وی اظهار داشت: آسفالت محوطه و خیابان منتهی به کلینیک، فضای سبز و نمای دیوار و رنگ آمیزی نرده های کلینیک نیز بر اساس برنامه زمانبندی باید تا ۲۵ دی ماه انجام شود.

رییس بنیاد بیماران خاص کشور با اشاره به افزایش ورزشکاران فعال در حوزه قهرمانی از تعداد انگشت شمار در چند سال گذشته به بیش از هشت هزار نفر در حال حاضر، گفت: برنامه داریم تا یکی از برنامه های مسابقات ورزشی قهرمانی کشور را در خراسان شمالی داشته باشیم.

فاطمه هاشمی رفسنجانی هدف اصلی فدراسیون را آشنایی بیماران خاص با ورزش و ایجاد شور و نشاط در بین آنها دانست و افزود: بیشتر برنامه های ما حول محور ورزش همگانی است ولی در حوزه قهرمانی نیز تلاش های خوبی صورت گرفته تا باعث رونق ورزش در بین بیماران شود.

وی با تاکید بر حمایت بیشتر برای افتتاح سریعتر کلینیک خواستار رفع مشکلات مربوط به استخدام نیروی انسانی، انعقاد قرارداد با بیمه ها و اعطای سریعتر مجوزهای لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی یادآور شد: در مجموع افتتاح این مرکز افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه به دنبال دارد که با توجه به هزینه های صورت گرفته بهره برداری از آن نیازمند ۵۰ میلیارد ریال دیگر است.
بازدید از کلینیک بیماران خاص خراسان شمالی، شرکت در مجمع سالیانه هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان از دیگر برنامه های فاطمه هاشمی رفسنجانی در سفر به این استان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.